duminică, 17 aprilie 2011

Friday night chat





19 comentarii:

  1. Imi place mult prima poza... E asa, misterioasa, copilareasca, senzuala... O imbinare intre angelic si demonic.. :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult :)
    E si favorita mea din mini-seria asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faina seria si foarte natural modelul tau,l'am vaz si in alte seri minunate de'a tale:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da e tare frumoasă seria de fotografii(și fotomodelul la fel)!Treabă bună ți-a ieșit!
    Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  5. stii ce parere am io despre model ;)) si si despre tine

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte reusita seria, uite ce am pierdut cat n-am trecut pe aici :((
    Ala este Polaroidul de care povesteai?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi mult, Irina :) Nu-i niciun bai, vizita e binevenită oricând.

    Da, ăla e :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah! Polaroid:D A fost primul meu aparat:))) Ce aparat folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu folosesc analog deloc, doar digital. Polaroidul e de colectie, l-am luat la un pret foarte bun de la un magazin de vechituri.

    Folosesc Canon 450D.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am dat seama ca nu folosesti polaroid:)) Succes in continuare, eram doar curioasa de aparat:P Eu am un D7000

    RăspundețiȘtergere
  11. A, bine, normal că nu folosesc Polaroid. Pe lângă că e scumpă ca naiba hârtia, nici n-o găsești tare ușor. Dar ziceam că nu folosesc deloc analog.

    Mulțumesc, succes și ție! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Toata seria e splendida! Si da, si modelul! E simplu si frumos, ca orice lucru facut cu drag si bine. E o placere de fiecare data sa-ti vad fotografiile. Si, de multe ori, o surpriza!
    Te sarut cu drag, cu dor perpetuu si cu admiratie!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumici din nou :) mă bucur că intri des pe-aici.

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere