joi, 4 noiembrie 2010

Bleaching the sky

2 comentarii:

  1. mda.îmi sună foarte cunoscută faza cu starea "gravă,dar stabilă".numai că...în legătură cu Păunescu,eu nu am auzit asta.exact în dimineaţa în care a decedat(înainte cu puţină vreme,în timp ce mă pregăteam de mers la şcoală),am auzit la ştiri că starea lui e gravă,că inima lui s-o oprit de câteva ori în ultimele 48 de ore şi că doar aparatele îl mai ţin în viaţă.şi arătaseră şi scrisoarea de la fiica lui... şi la şcoală,în ora de info,ne-o zis un coleg că o murit.nu mi-o venit să cred,chiar dacă mă cam aşteptam,după ce auzisem lucrurile alea la ştiri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Gandeste-te ca ar fi mai rau daca ar zice medicii ca e de rau si ca moare, pentru ca poate, printr-o minune, isi revine - si atunci ii aduci cu moralul la pamant pe oameni degeaba.

    RăspundețiȘtergere