miercuri, 2 martie 2011

Mau












10 comentarii:

  1. In sfarsit ai pus poze cu aia mica. Ultimele 2 is cele mai tari

    RăspundețiȘtergere
  2. awwww :(( seamana asa de bine cu Bubbles al meu :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce animal, dom'le, ce animal!
    E tare frumos! Si fotografiile!
    Te sarut!
    Tati

    RăspundețiȘtergere
  4. Lola, de ce nu adopti alt hamsteric?

    Mersi, tati! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai avut 2 dupa el.degeaba! nu mai exista altu' ca el :-< erau crizati si prosti.nu ma puteam juca cu ei,faceau mofturi la mancare si si muscau.si unu' o murit dupa 4 luni,si altu' dupa 2 saptamani :|

    RăspundețiȘtergere
  6. Uh, nasol...
    Eu nu am mai avut hamsteric de cand eram mica. Am avut doar temporar hamsterul unei prietene, cand era ea plecata.

    Mau [asa o cheama pe sorica] e a mea si a lui Adi. Si ea era isterica la inceput, dar s-o calmat iute.

    RăspundețiȘtergere
  7. noh...cu aia 2 care l-o urmat pe Bubbles nici n-aveam ce sa-mi bat capu' :| erau prosti.io nu am avut niciodata animale.nu m-o lasat/nu ma lasa ai mei.am avut doar pesti,prin generala (numa' io stiu ce greu i-am convins sa ma lase sa-mi iau) vreo 2 ani,da' m-am ultra'saturat de ei.si hamster de asta...am vazut la un prieten.si m-am indragostit pe loc de el :X si bine-nteles ca mi-o trebuit si mie.nu mai vazusem niciodata ceva atat de mic si de frumos :X si bine-nteles ca nu am primit decat un NU.m-am enervat...si i-am rugat pe colegi ca de ziua mea (care avea sa fie peste 2 luni) sa imi ia un hamster de ala.eram intr-a 9-a.si pe atunci strangeam bani cand era ziua vreunui coleg.si asa am ajuns sa am hamster.bine..ca mama nu o fost de acord,scandal,cearta de aia mare,bla bla...ca ea il arunca...ca ea nu vrea soareci in casa,chestii trestii...si o ajuns sa ii fie asa de drag,incat toata ziua ii dadea de mancare,vorbea cu el si alte cele :)) da' de pus mana pe el...nu o pus niciodata! o singura data am pus-o sa inchida ochii si i l-am pus in mana.da' dupa 5 secunde mi l-o dat.ma rog..voiam doar sa-i arat ca nu o ucide :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am mai auzit si eu de oameni care nu vor hamsterici in casa pentru ca ii asociaza cu soareci, sobolani si alte alea. Desi e o prejudecata nefericita, pentru ca hamsterii is cele mai curate animalute.

    Mie mi-e tare draga soricuta, e o scumpete de animalut. Toata ziua o scoatem din cutiuta, sa vina la joaca :) si, ma rog, Adi ii da seminte in prostie. Ca ea si daca nu le mananca, le ia din mana lui si le pastreaza in gusa. Apoi le decojeste, le pune in cutie si le uita acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. se vede ca-i o scumpete.ii adorabila :X
    hhh.cred ca ii foarte iubita ^^
    ii norocoasa ca are niste stapani ca voi.

    RăspundețiȘtergere