marți, 1 februarie 2011

Față-verso

12 comentarii:

  1. Si tricoul colegului meu de apartament :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da'...uhm :-? tu nu stai cu adi? :-/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da. Cu Adi si cu inca 4 prieteni. Stam in apartament de 4 camere.

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa.ce tare ;)) acuma mi-am amintit de un film pe care ni l-o pus la ora de franceza,cu un tip care-o mers pt un an sa studieze in spania si isi cauta chirie.si-o ajuns sa stea tot asa,vreo 6-7 intr-un apartament :-? si fiecare era din alta tzara :)) anyway...foarte fain asa.si mie mi-ar placea sa stau asa,desi io ma gandeam la o garsoniera,si sa stau cu inca o persoana :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu in anul I am stat in camin, loc cu care nu m-am potrivit prea mult.
    In anul II am stat in chirie cu Adi si cu inca doi pe care nu ii cunosteam de dinainte, dar stateam departe de oras, asa ca ne-am mutat. Am stat apoi in Manastur, cu Adi si inca un prieten, in 2 camere. Anul asta ne-am mutat in Gheorgheni, noi plus inca 4 persoane :)
    Na, e ok, ce sa zic, e casa plina toata ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hhh.imi inchipui :)) da-i foarte fain asa.stii...multa lume abia asteapta sa ajunga la faculta,un motiv foarte des intalnit fiind acela de a sta la camin,viata aia de student,chefurile,betiile,bla bla.cred ca intelegi la ce ma refer.da' la mine nu ala-i motivu'.pt ca io nici macar nu vreau sa stau la camin.nici io nu cred ca m-as potrivi.adica noh..io ma adaptez destul de usor in diferite medii.da'...nu asta-mi doresc.in ultimii ani,m-am cam retras din "societate",ca sa zic asa.si nu tare as vrea sa stau la camin.ca daca am chef sa petrec,ma duc intr-un bar.da' casa,vreau sa-mi fie casa.nu ca toata ziua vine si pleaca lumea.cand vreau sa invatz,sa pot sa invatz.cand vreau sa dorm,la fel.sa am baia mea.sa stiu ca daca imi pun un lucru intr-un loc,de acolo-l si iau.sa stiu ca pot sa-mi las portofelu',telefonu',aparatu' foto sau alte cele unde am io chef,fara sa ma gandesc ca poate mi le ia cineva.s.a.m.d. ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, caminul are ca dezavantaje, printre altele, lipsa intimitatii, prezenta permanenta a cuiva in camera, langa tine [la noi era minune cand niciuna dintre noi nu avea musafiri], dezordinea pe care nu o poti evita s.a.m.d.

    Ce sa zic, mi-o fost necesara o experienta de genul caminului. Da' nu as repeta-o nici sa-mi dai bani, o fost mult prea traumatizant pentru mine. Tot caminul 5 Hasdeu, nu doar camera mea. Cristina [prietena lui Mezei, banuiesc ca o stii] o fost mult mai toleranta decat mine, ea e deja de aproape trei ani in camin si ii place. Ea o trecut usor peste chestiile peste care eu nu am reusit nici azi sa trec. Oricum, daca nu ar fi fost ea si Ana [poze cu ea gasesti la mine pe blog, la tag-ul "Ana" :) ] cu mine in camera, nu stiu cum as fi facut fata caminului. Mie nu mi-e niciodata dor de camin, de Hasdeu, de Piezisa, de...nimic...da' de ele doua mi-e dor mereu.

    Oricum, daca zici ca nu crezi ca te-ai adapta usor in camin, bine faci ca alegi chiria fara sa stai pe ganduri. Ai grija doar sa nu mergi in gazda, din experientele tuturor care au trecut prin asta iti zic ca mai bine ai dormi sub pod, in cutii de carton.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) well...gazda-n niciun caz.chirie.daca nu,camin.da' nah...inca sper la chirie.doar ca nu de mine depinde asta,ci de voointa si de posibilitatile alor mei...

    RăspundețiȘtergere