luni, 13 mai 2013

Orice altceva


Trebuie să-mi scriu dizertația. Mă fascinează subiectul, îmi place să citesc cărți de specialitate (pe foto, media și publicitate) și, în mod normal, îmi cam place să scriu, dar nu-mi place să scriu lucrări de cercetare.
Așa că, la ora asta, fac orice, doar să nu lucrez la dizertație. Momentan postez pe blog o poză mediocră și, după cum se vede, scriu despre cât mi-e de groază să scriu.
M-am uitat la clipuri cretine, m-am uitat la poze, mi-am aranjat lucrurile pe birou, am verificat statisticile paginilor de pe Facebook, mi-am vopsit unghiile, m-am jucat cu pisicul, am stat pe balcon să mă holbez la beznă.
Îmi vine să editez poze, îmi vine să fac poze. Îmi vine să-mi fac curat în cameră. Deja e grav. Mă pun să scriu iar la lucrare :(.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu