marți, 12 iunie 2012

Excursie la București - ziua a treia - Intact Media Academy














Confirmată pe ultima sută de metri, întâlnirea noastră cu Alessandra Stoicescu a avut loc, până la urmă, sâmbătă dimineața, la sediul Intact Media Academy. Ne-am plimbat puțin cu autocarul puțin până să-l găsim, dar a meritat. Alessandra Stoicescu ne-a făcut turul sălilor de curs, al regiilor de emisie și al studiorilor, am stat cu ea de vorbă despre IMA, despre Intact, despre experiența ei în presă, despre colegii de breaslă etc. Iar Clara și Cristiana au fost ceva mai curajoase și s-au dus să se joace cu camera și cu prompterul.

Foarte fain. Alt loc din care nu aș mai fi plecat tare degrabă.

6 comentarii:

  1. M-am uitat un pic, dar cand le-am vazut pe astea de la Ant3, post reactionar, oportunist si antidemocratic mi s-a facut greata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai uitat un pic... la ce? La Antena 3?
    Oricum, aici era vorba mai mult de IMA, nu de vreo Antenă.

    RăspundețiȘtergere
  3. efectiv intr-un final v-ati intalnit cu alessandra stoicescu,care efectiv v-a facut turul salilor de curs si efectiv al regiilor de emisie si in final efectiv a stat de vorba cu voi despre experienta,efectiv presa ,etc:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, uitasem că ea era cu fixație pe cuvântul ăsta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Ioana! Cautam informatii despre IMA pe google si postarea ta a aparut printre primele. Spune-mi te rog, care e parerea ta despre aceasta scoala si daca orientarea politica a trustului Intact se regaseste in cadrul cursurilor. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu fac parte dintre cursanții Intact Media Academy, postarea de față conține fotografii realizate în cadrul unei excursii. Am stat la IMA undeva în jur de două ore.
    Scuze, nu pot să te ajut mai mult :)

    RăspundețiȘtergere