sâmbătă, 15 mai 2010

Skullp [studio]







4 comentarii:

  1. E cam aiurea. Ambianta zero. E totul negru in jur si ai cam la toate mult fundal/spatiu mort, ai ales unghiuri foarte plcitisitoare, in cele mai mutle cazuri ai incadrat aiurea. #6 e cat de cat acceptabila desi ai mana aia care da sa iasa din cadru si 1/3 spatiu mort in stanga.

    Uite aici niste fotografii de trupa reusite:
    http://picasaweb.google.ro/mihaibiris85/FaraFiltruFilterFree#

    RăspundețiȘtergere
  2. Acuma am intrat pe linkul pe care mi l-ai dat. N-as putea sa zic ca-mi plac toate, da' vreo 4-5 is chiar tari.

    Am fost la ei in studio pentru poze [ca n-or avut ei vreme, altfel ieseam undeva ca lumea], studio de 4 pe 4 si care are pe pereti niste bucati de material care in poze se vedeau foarte aiurea. Asa ca nu prea am avut de ales. Le-am facut alb-negru si am intunecat imaginile la greu, ca sa scap de toate prostiile din cadru.

    Io is destul de multumita de incadrarile astea - exceptand poza cu tobarul si cea cu chitaristul caruia nu i se prea vede fata.

    De acord ca se puteau poze mai bune cu trupa, da' nu stiu daca in studioul lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultimul din poza imi e coleg :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Serios? :) No, ce tare. Nu stiam ca e in anul intai.

    RăspundețiȘtergere