marți, 12 iunie 2012

Excursie la București - ziua a treia - studiourile Intact












Ultima oprire: studiourile Intact. Aici, pe bune, dacă nu trăgeau proful și șoferul de noi să plecăm odată către Cluj, probabil că am fi sfârșit fie prin a ne petrece tot restul weekendului în studiouri, fie prin a enerva pe careva până ne-ar fi dat afară. Probabil că mai degrabă s-ar fi întâmplat prima variantă. Nu știu cum și de ce, dar oamenii ăia sunt teribil de calmi.

Cu câteva minute înainte să intre Daniel Osmanovici în emisie, noi încă ne făceam poze prin platou și ne jucam cu monitoarele de la meteo. Asta după aproape o oră de „Uaaau, uite studioul de la GSP!”, „Uaaaau, uite platoul Observatorului!”, „Oare aici s-o filmat Goluri și Goale?”, „Ni, de-aici emite Badea!”, „Heeei, nu vă faceți o poză cu noi?”. Ne-am întâlnit și cu Oana Stancu, l-am văzut și pe Adrian Ursu. În rest, am stat cu Daniel Osmanovici și ne-am distrat cu el și cu echipa de la Observator până am uitat toți de oboseală.

Aaaaa, și să nu uit! Am avut un ghid bestial :)


Știu că mai au câțiva studenți bloguri pe care s-ar putea să fi publicat materiale despre excursia la București, dar nu le știu linkurile. Deocamdată, singurul loc unde am mai găsit scris despre asta e blogul profesorului nostru, Ilie Rad .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu