miercuri, 6 iunie 2012

Excursie la București - ziua întâi: CNA














Șiiii la finalul săptămânii trecute am bifat o nouă excursie la București, alături de colegii din anul II de la Jurnalism, organizată tot de profesorul nostru (mie nu îmi mai predă, dar „profesorul nostru” e mai scurt decât „profesorul lor și fostul meu profesor”), Ilie Rad. Rar mă bucur așa de tare de o excursie cum m-am bucurat de asta. Am fost la sediul CNA, la Fundația „Titu Maiorescu” (pentru o întâlnire cu Ion Iliescu), la sediile TVR și Realitatea TV, la Intact Media Academy și la studiourile Intact Media. Și a fost aaaabsolut bestial.

Prima vizită a fost joi după-masă, la scurt timp după ce am ajuns la București, la sediul CNA. Eu, una, am mers acolo cu câteva prejudecăți despre Consiliu și despre cât de mult îmi va plăcea acolo (să nu ne înțelegem greșit, mă așteptam să fie interesantă vizita la CNA, dar nu mă așteptam să-mi placă; iar prejudecățile vin ca urmare a modului în care imaginea instituției este reflectată în mass-media). Am stat de povești cu câțiva angajați ai departamentului de Monitorizare, care ne-au explicat, printre altele, cum funcționează mecanismele de monitorizare și cum se întocmesc rapoartele.

Mai apoi, în sala de conferințe care a preluat numele răposatului Ralu Filip, ne-au întâmpinat Narcisa Iorga, Gelu Trandafir și Valentin Jucan. Foarte deschiși și cu un chef de povești la fel de mare ca și cel al grupului nostru, aceștia au devenit reținuți doar atunci când a venit vorba de „părerea dumneavoastră despre Mircea Badea” (nu trebuie gândit mult ca să-ți dai seama CUI anume i s-a adreat întrebarea :) În rest, dacă ar fi fost după noi, probabil că ne-ar fi prins vinerea în sediul CNA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu