luni, 11 iunie 2012

Excursie la București - ziua a doua: Realitatea TV





Ne-am încheiat ziua a doua la Realitatea TV. Normal că, după ce am văzut sediul Televiziunii Române, cel al Realității ne-a lăsat afiș - diferența e ca de la cer la pământ. E drept, TVR-ul e mult mai mare și, din punctul meu de vedere, mai interesant dintr-o mie de motive. În schimb, sediul Realitatea TV e mult mai modern. Aparatura e mai nouă și mai performantă, decorurile sunt mai moderne, iar senzația generală e de aerisit, de ordonat. Toate lucrurile stau la locul lor, totul e curat și aranjat. Nu tu recuzită plasată neglijent pe holuri, nu tu cabluri zăcând aiurea peste tot.

Nu am tare multe fotografii de la studiourile Realității, pentru că scopul principal al vizitei noastre acolo a fost să stăm în public la „Trezește România!”. Așa că, așa cum era de așteptat, nu mă puteam plimba în voie cu camera foto pe-acolo.

A, da! Pe lângă Andreea Marin-Bănică, ne-am întâlnit și cu Cosmin Stan pe-acolo :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu