miercuri, 24 februarie 2010

Special pentru fanii Metallica

După ce ziua de ieri mi-a fost înfrumuseţată considerabil de videoclipul din postarea anterioară [eu am văzut clipul ieri, dar l-am postat pe blog doar azi], şi ziua de azi mi s-a schimbat tare de tot.


Am citit mai devreme pe blogul lui Ufo o chestie care mi-a fericit ziua. E vorba de un reportaj despre fotograful Cristian Movilă, care cică e mai cunoscut în State decât la noi. Ei bine, eu n-am cunoştinţe despre aşa ceva, că nu stau în State.


Pentru cei care n-au răbdare să citească reportajul, vă zic eu care e cea mai tare fază din tot materialul.

Tipul i-a fotografiat pe cei de la Metallica în 2008, în culisele concertului de la Bucureşti, şi poza cică e cea mai vândută fotografie cu Metallica din lume. Partea tare abia acuma vine: TIPUL NU ŞTIA CINE ÎI METALLICA. Partea cea mai tare abia acuma vine: LE-O SPUS ASTA ÎN FAŢĂ CELOR DE LA METALLICA. […….]


Oooooook… Imaginează-ţi că ai putea sta de poveşti cu cei de la Metallica. Faţă în faţă. Ai putea vorbi despre orice cu ei, le-ai putea cere autografe, i-ai putea întreba ce vrei. I-ai putea fotografia. Ce ai da pentru toate astea? Eu cred că cel puţin un plămân aş pune jos. Acuma…crezi c-o să ai vreodată şansa asta? Nu prea, aşa-i? Da’ realizezi că o avut-o un tip care habar n-avea cine-s Metallica şi care l-i baiu’…


12 comentarii:

  1. No mare minune ca nu stie Movila cine-s Metallica. Pun pariu ca nici Ulrich nu stie care-i capitala Romaniei fara sa se uite pe Wikipedia si nici tu nu stii cine-i Tim Reynolds, desi canta mai bine decat Hammett la chitara.

    Si Movila ala nici nu-i asa varza, e cam la fel de varza si ca majoritatea fotografilor romani. Tot o apa si-un pamant, vorba lu Eminescu (Eminescu poetul, nu Eminem rapperul alb).

    In alta ordine de idei poza lui Movila cu Metallica e chiar faina si dovedeste ca nu tre sa stii cine naiba is aia ca sa faci o poza buna cu ei, asa cum sustine multa lume. Garry Winogrand de exemplu nu-i de acord cu faza asta (min 1:40):

    http://www.youtube.com/watch?v=Tl4f-QFCUek

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt am exagerat cu "majoritatea fotografilor romani". Oricum nu pot sa zic despre el nici ca-i varza nici ca straluceste de bun ce e. Ii ok si nu se face de cacat daca apar pozele lui in NYT.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu pun pariu ca niciunul din Metallica nu stie care-i capitala Romaniei si nici nu-si aduce aminte sa mai fi fost pe-aici, desi asta au spus in concert.

    Surpriza, stiu cine e Reynolds. Si pun pariu ca si Kirk Hammett stie. Bine ca nu pariezi ca nu stiu cine-i Hendrix :)

    Nici eu nu cred ca Movila e varza, da' nici tare fantastic nu cred ca ii. Si nu cred ca majoritatea fotografilor romani is varza, ci din contra, cred ca multi fotografi romani is foarte buni.

    Si am vazut poza cu Metallica, e faina rau. Doar ca mi se pare jenant sa nu stii cine-i Metallica si sa le spui asta in fata [Movila declarase ca auzise de ei - deci stia ca is mari si tari - cand le-o spus asta]

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buni? Ioana, poate ai tu standarde foarte modeste [Dovada clara e in sensul asta e printre legaturile din blogroll; ce pana mea cauta Mihai Vasile si Pungovschi in aceeasi oala cu FC si marele maestru DL? Ti-s dragi sau fac poze frumoase?]. Eu nu stiu niciun fotograf roman care sa-mi placa cu adevarat. Pur si simplu n-am gasit. Fotografi unguri consacrati care imi plac stiu vreo doi in schimb, ambii nascuti pe teritoriul actual al Romaniei, unul chiar la Kolozsvar, deci ma consolez cu asta. Suntem varza si la capitolul asta.

    Aparent Movila ala sta foarte prost la partea de PR (adica debiteaza tampenii). Daca si-ar tine gura chiar nu ar avea nimeni motiv sa rada de el. Nu le poti avea pe toate.

    Oricum, bravo ca stii cine-i Reynolds. Eu azi am aflat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, Voiculescu in blogroll. Gata, nu ma mai vezi pe-aici degraba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi ai aflat cine e Reynolds, da' radeai de mine?

    Mie-mi plac cei din blogroll. Toti. Nu toate fotografiile fiecaruia dintre ei [normal], dar imi plac si oamenii, si muncile lor.

    Ce are Voiculescu asa aiurea? Mie-mi place tare mult.

    Tot nu mi-ai zis cu cine am onoarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. A, cat despre prima parte...nu cred ca e vorba de standarde foarte modeste, cred ca intre mine si tine e vorba de gusturi foarte distincte, atat.

    RăspundețiȘtergere
  8. > Tot nu mi-ai zis cu cine am onoarea.

    Cu mine ai onoarea. Blogspot are interfata asta tampita la comentarii si mi-e lene sa completez de fiecare data datele, de aia pun anonim.

    Na, asta este daca-ti plac. Mie nu-mi plac respectivii si cu atat mai putin fotografiile pe care le fac. Da macar pune-i separat, la "artisti fotografi" :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Na, acuma artisti fotografi. Acolo is si situri, si bloguri, si de foto, si de ne-foto. Bine stau acolo.

    Si asa si mie imi face figuri Blogspot-ul de-mi vine rau.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ioana, vezi ca in 3 martie este vernisaj la Muzeul de Arta din Cluj a unei expozitii cu fotografiile lui Peter Korniss, un alt fotograf maghiar nascut la Cluj. Lasa artistii fotografi, blogurile si mergi sa vezi expozitia asta. Ai timp vreme de-o luna.

    http://www.webdesign.hu/pkorniss/index_a.html

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am intalnit cu membrii Metallica in vara, a fost super, cea mai frumoasa zi din viata mea. Am facut poze si mi-au dat autografe. Au glumit cu noi, a fost super. James e un adevarat profesionist, respira rock... La sfarsitul concertului am prins si o pana de chitara. A fost incredibil!

    RăspundețiȘtergere
  12. Uaaau... super fain de tine :) te invidiez. De fapt, cred ca jumate din oamenii care merg la concerte la Metallica te invidiaza.
    Felicitari :)

    RăspundețiȘtergere