marți, 9 februarie 2010

Amestecate

[portrete de tot felul, neregizate]












19 comentarii:

  1. Silviu true:)). Tare poza cu Dan si cu Boldor...si prima

    RăspundețiȘtergere
  2. E Silviu of Hell :) si vezi? E true si cand nu vede ca e camera indreptata spre el.

    Ma bucur ca-ti plac. Cred ca le stiai oricum pe toate. Ii tare si poza cu tine, da' nu-mi recunosti tu meritele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Damn,cine e tipul cu vioara? i like something about him:-?

    RăspundețiȘtergere
  4. =))))))))))))))))
    =))))))))))))))))
    Deci nu pot sa cred ca ai facut chestia asta!
    How could you?!
    Nu, pe bune acuma. Tu chiar iti bati joc de imaginea mea? :))
    De caaaaand nu am vazut poza astaaaa! Nici nu o mai aveam. Gizasss! :)

    @AlterEgo, te rog sa iti manifesti iesirile mai evident. Sa iti spun ce iti place la el? :)))

    @Ioanaaa, de ce nu esti pe mess? BUZZ

    P.S. Ma cac pe mine de rasss!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandra, tipul cu vioara e Sergiu Boldor, e din Zalau. Momentan canta in Timisoara, are trupa noua.

    Dan... :D ce sa zic. Tu esti ala, nu e bataie de joc. Eu nu folosesc messengerul decat cam o data pe luna - o data la doua luni. Nici atunci nu stau.
    Tu ce faci, cum s-o gatat sesiunea, ai si luat-o pe ulei? :) Sau e de la poza?

    RăspundețiȘtergere
  6. Apropo, marlanule... NU MAI AVEAI POZA??? Cand ti-am facut-o [la Dragobetele din 200..5?] ai fost super incantat de ea. Acuma ai pierdut-o??? :| Ce om!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Taci ca ma EMO-tionez si pish lacrimi imediat :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. a 4-a si ultima imi plac cel mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie-mi place mult a patra, mai ales ca am reusit sa-l fotografiez fara ca el sa ma observe la timp si sa fereasca.

    Ultima e ceva mai veche, e de prin 2005-2006.

    Multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) eram prea concentrat
    Ps:vezi ca ti-ai lasat iubita pe mana mea:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Aia a treia e chinezoaica sau unguroaica?

    RăspundețiȘtergere
  13. Adi, lasa iubita in pace. Sa n-aud ca ai profitat de ea. Nu pe patul meu si pe muzica mea.

    Anonim, a treia nu e nici unguroaica, nici chinezoaica. E doar obosita :)

    Mersic, Victor! Cred ca pe Sergiu il stie juma de Romanie! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. da-o in gatzi! nici acum nu am pozele:(

    RăspundețiȘtergere
  15. O, fir-ar. No stai ca acuma iti si fac o arhiva si ti le trimit prin Transfer.

    RăspundețiȘtergere