luni, 22 februarie 2010

Pierdut

4 comentarii:

  1. A doua fotografie cu acelasi titlu?
    Se poate numi propriu-plagiat?

    Lasand gluma la o parte,poza e dementiala.
    No, felicitari. Aplaud!

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar a treia fotografie cu acelasi titlu. Is o mana de fotografii la mine in calculator carora nu le gasesc titlu mai inspirat, asa ca le-am bagat sub acelasi folderas.

    Mersic, sef de cercetasi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca ma simt jenat sa fac chestia asta aici (insa nu am alta modalitate) te invit la o bere in Stuf.
    Se poatee sa imi dai si nr tau de telefon, sa mai tinem si noi legautra prin alte modalitati decat blogging.

    Doamne ce mesaj dragut a fost asta! (i'm a little awesome) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. 0741.308.342
    Vezi ca nu am centi momentan, am doar cateva sms-uri.

    RăspundețiȘtergere