joi, 16 august 2012

Google me

Nu e chiar „Google me”, pentru că nu e vorba de rezultatele care apar când mă gugălești. Dar, deh, de prin cărți și de pe la școli (și, să nu uităm, de prin tabloide) am învățat că e bine ca titlul să fie incitant. Așa că Google me să fie.

Cum ziceam, nu e vorba de ce afișează Google când mă cauți. E vorba de ce gugălesc oamenii care ajung la mine pe blog. Printre sute de căutări de Filipaș, Gâlmeanu, Voiculescu, Dorolți, Eftenie, Retinschi, Wallmen, Onișor, Hennessey, Pungovschi și Platon (nu neapărat în ordinea asta), din când în când mai apare câte-o căutare care mă lasă afiș. Nu știu dacă surprinderea mi se trage de la faptul că sintagmele și cuvintele căutate sunt ciudate sau de la faptul că se ajunge la blogul meu căutând așa ceva.

În tot cazul, mai jos e un best of al căutărilor.


Poze incitante

Poze de dragoste noi

Poze deosebite de dragoste

(Există cântece de dragoste, poezii de dragoste, romane de dragoste, dar poze de dragoste? Și poze deosebite de dragoste? Serios?)

Poze fresh și frumoase

(Poze fresh? Cine folosește exprimări de genul ăsta? Ce e aia o poză fresh?)

Îmi ies pozele mișcate

Pistruii de pe față

Poze cu fete cu pistrui

album cccccccccccu pozzzze

Urechi reci

Schițe bizare

Cum primim musafiri de Crăciun

(Ce fel de răspuns te aștepți să găsești gugălind așa ceva?)

Fete de 16 ani frumoase

Poze fete 17 ani

(Bear. Pedo bear)

Babe bune din Câmpina

(Mna, parcă tot era mai puțin ciudată aia cu fetele.)

Gay pasiv Campina

(Cum poți să fii gay pasiv? - LATER EDIT: Am aflat.)

Casile țiganilor din Izbiceni

(Pe asta am lăsat-o fără diacritice, nu știu dacă vroia să fie „cășile” sau „cașile”)

Album poze curcănași

Care e cota de fotografii la Blogger

(Hă?)

Urs zburlit

Freză lins

O fotografie are fix atâtea cuvinte câte are privitorul

(Fotografiile nu au cuvinte, din câte știu. Dar dacă zice că au, vreau și eu ce fumează el.)

Imagini frumoase de pus la avatar la mess

(8/1996. E lege și te salută.)

Filipaș Andreea te iubesc

(Bine, e al doilea nume, așa că nimeni nu-mi spune Andreea. Dar și eu mă iubesc.)

Cum să deschizi o ușă cu șpaclu

(Eu știu cu agrafa, cuțitul și cu setul de carduri. Dar principiul trebuie să fie cam același.)

Cum să deschizi o ușă cu agrafa

Cum să deschizi o ușă cu o agrafă

Cum deschizi o ușă cu o agrafă de păr

Cum să deschizi o ușă

(Frecvența cu care sunt căutate chestiile de genul ăsta începe să mă sperie. )

Cel mai urât animal din lume

(Mă întristează faptul că a căutat așa ceva și a ajuns la mine. Și mă și sperie.)

Cele mai frumoase animale din lume

(Așa mai vii de-acasă. Îs Pongo și Mau.)

6 comentarii:

  1. Ioana, m-am distrat copios citind acest post. :))
    P.S. Un gay pasiv este cel care "primeste". If you know what I mean. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare, Ioana :)) Am ras grozav :) Adevarul e ca unele chiar ma sperie si pe mine.. Gen babe din Campina sau cum poti sa deschizi o usa.. Dar ce sa-i faci :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Eu, una, m-aș bucura să îi cunosc pe unii dintre oamenii ăștia. Cred că ar fi amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  4. Noa tot e bine că nu te-or găsit cu "Mihaela, dragostea mea".

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai, no... acuma, datorită comentariului tău, se poate ajunge la mine căutând sintagma aia.

    Oricum, vreau să cred că lumea nu caută prea des așa ceva.

    RăspundețiȘtergere