marți, 3 ianuarie 2012

Yesterday you said "tomorrow"

Mie îmi plac foarte mult sfârşiturile de an. Toate lucrurile încep să se liniştească, oamenii sunt ceva mai calmi decât de obicei, iar atmosfera generală e de sărbătoare şi de bucurie. Unde mai pui şi că decembrie e luna mea preferată din tot anul, în mare parte pentru că reuneşte o grămadă de sărbători şi ziua mea.


Aproape la fel de mult cum îmi place ultima săptămână a lui decembrie îmi plac începuturile de an. Cu o mie de vise scoase de la naftalină şi scuturate de praf, cu o mie de dorinţe şi de promisiuni noi. Când eram mai mică, obişnuiam să fac, împreună cu prietena mea cea mai bună, liste interminabile de obiective pe care ne propuneam să le atingem până la o dată anume. Când venea scadenţa, trăgeam linie şi adunam să vedem ce-am reuşit şi ce nu. Am renunţat la obiceiul ăsta de ani buni, dar am continuat să-mi fac, în minte, liste cu ce şi până când vreau realizez.


Anul ăsta l-am început la fel, cu un şirag uriaş de dorinţe şi promisiuni faţă de mine însămi. O duc cam prost la capitolul time management, dar sigur o să fac să fie mai bine. Yesterday you said "tomorrow", zicea textul unei reclame. "Tomorrow" am spus de mult prea multe ori anul trecut, ar cam fi momentul să mă adun şi să renunţ la obiceiul ăsta prostesc.

Un 2012 cât mai frumos să aveţi, dragi cititori! :) Spor la toate.

13 comentarii:

  1. wonderful pictures, have a great 2012 !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you! :) You have a great year, too!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ioana , am sa iti spun un banc. Iepurasul , mergea zilnic la bar si cerea pe datorie. Dar vanzatoarea ii spunea ,pai iar ai spus ca maine imi dai banii , la care iepurasul , pai da doamna, maine vii dau . azi e azi , maine e maine nu ? ;)) asa pe moment , la vederea titlului. Ce sa spun , sper sa tii se indeplineasca toate dorintele. Si ai dreptate, lasa ziua de ieri sa fie ieri , tot ce conteaza este prezentul . Pentru ca stii ce , prezentul asta nu multi dintre noi il au , poate pentru unii prezentul inseamna inca doar 1 maxim 2 ore dupa care cuvantul viitor, va fi doar o pata neagra :) . trist dar adevarat . traieste viata ca si cum ar fi ultima clipa, doar asa te poti bucura din plin de tot ceea ce faci:). si te rog sa ma corectezi daca am gresit cu ceva, domnisoara ( sau doamna) fotograf! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, simpatic banc.
    Spuneai de trăitul clipei și mi-am amintit în ce an suntem. O să fie foarte amuzant de urmărit toate isteriile comune. Abia aștept să vină decembrie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place cum ai inceput acest articol "Mie îmi plac foarte mult sfârşiturile de an. Toate lucrurile încep să se liniştească, oamenii sunt ceva mai calmi decât de obicei, iar atmosfera generală e de sărbătoare şi de bucurie." nu se prea potriveste cu nebunia din magazine si alergatura oamenilor dupa cele de cuviinta pt sarbatori:))))),am avut ocazia sa lucrez in ultima zi din an si nu pot sa zic ca o fost una linistita ci doar o zi normala de lucru:). La multi ani si multa sanatate tie si tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, tre să recunosc că e nebunie în magazine în perioada aia. Dar în rest, mi se par toate mult mai liniștite și mai calme. Poate nu umblu eu pe unde trebe :)
    Mulțumesc mult, Bogdan, la fel îți doresc și ție!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cele de cuviinţă: o grămadă de mâncare care se aruncă după sărbători, un brad care se aruncă după sărbători, tot felul de obiecte mai mult sau mai puţin utile de care uităm complet după sărbători.

    http://www.youtube.com/watch?v=sGi21YQFjMM

    RăspundețiȘtergere
  8. yeah...si mie-mi place perioada asta...cu atatea sarbatori si motive de bucurie si petrecere :)
    mi-am facut si io o lista o data... da' erau chestii mult prea... nesemnificative, ca sa le zic asa :)) pentru ca eram intr-o perioada destul de buna si de lipsita de griji a vietii mele...
    an nou fericit, draguta >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi frumos, Lola! :) An nou fericit și ție!
    Ne vedem la școală!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. motiv de bucurie ar trebui sa ne invatam sa avem in fiecare zi,iar de petrecut sa putem petrece mai des,nu ar trebui sa asteptam sarbatorile si sa ne bucuram si sa petrecem doar atunci,viata e scurta,poate nu mai apucam sarbatorile si murim cu gandul la bucurie si la petrecere:)))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Motive de bucurie aflu în fiecare zi, nu-i stres de asta :) De petrecere...nu chiar zilnic, că nu mă ţine nici odihna, nici buzunarul :)

    Numa că de sărbători parcă toate au un farmec mai aparte...

    RăspundețiȘtergere