sâmbătă, 14 mai 2011

Texturile lemnului


6 comentarii:

  1. frumos si simplu... ca o pictura impresionista ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesantă comparație ai găsit :)

    Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca prima imi place asa cum este ea, la a doua am de comentat :)) Mi se pare mie sau este putin neclara? Si este cam subexpusa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e cel mai clar focus din lume, recunosc :)
    Dar cu mai multă lumină ar arăta ciudat rău :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa în sfârşit ai băgat şi tu text lizibil fără să faci întuneric în cameră. Dar vezi că link-urile sunt tot prea închise la culoare şi arată nasol în textul alb.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă mergi cu cursorul pe ele se fac albe... în rest, îs cam închise, e drept.
    Faza îi că am ales layout-ul ăsta șablon și, din câte am încercat până acuma, nu mă lasă să-l personalizez. Tre să mă mai chinui.

    RăspundețiȘtergere