sâmbătă, 5 februarie 2011

Pongo



15 comentarii:

  1. Da, stiu, nu-i corect :)
    Da' lasa ca ajungi si tu la faculta, o sa te bucuri si tu de asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  2. yeah.abia astept :D ti-am scris la mine pe blog,desi mai bine-ti scriam aci.am zis ca mergem la poze cand vrei tu :)
    btw,te-ai apucat de carte?io am gatat-o-n 3 zile.ii ge-ni-a-la! cea mai faina carte pe care-am citit-o vreodata :X da' is inca 3 volume.am crezut ca mor cand am vazut 8-| initial am ajuns la finalu' cartii.si noh...eram like...ok.asta-i finalu'?! :| si pe pagina urmatoare era volumu' doi,descrierea,alea alea.si noh,intru pe net,sa vad cand o aparut si speram sa-l gasesc la biblioteca.da' cand colo...inca nici n-o aparut.apare in martie.si ce crezi ca mai vad?c-o sa fie si volumul' 3 si 4.omg :| o sa mor pana apar toate.stii cum am ramas?pur si simplu suspendata :| mi-o venit sa plang (am si plans la vreo 2 capitole) :)) da' cand am vazut ca mai sunt inca 3 volume care inca nici n-o aparut,si cum s-o terminat asa,de m-o lasat in pana...pfuaaai :)) abia astept sa apara si restu' volumelor @-) ii cea mai faina carte ever! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorbim zilele astea sa vedem cand iesim la poze.
    A, ce tare, sa stii ca si eu am devorat in viteza cartea [am inceput-o aseara, pe la 9, si acum mai am doar 40 de pagini din ea], imi place tare mult. Asteptam sa o termin ca sa te intreb cum ti s-o parut, daca cumva ai terminat-o, da' vad ca mi-ai luat-o inainte :)

    Is 4 volume? Din care doar asta o aparut in Romania?? :| Nasol moment. Nu-mi prea plac fazele astea, sa stau si sa astept urmatoarele volume pana incaruntesc. Acum un an am trait faza asta cu volumele din "Jocurile Foamei" [le-ai citit? daca nu, fa-o cat de repede, is bestiale cartile], din care al treilea a aparut tarzior de tot :)

    Oricum, bine ca am terminat cu scoala, acuma am timp destul sa citesc cartile pe care mi le-am luat sau pe care le-am primit, da' pe care nu apucat sa le deschid inca. Abia asteeeeept! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hhh.inseamna ca tu ai devorat-o si mai rapid decat mine ;)) yep.exact cum iti spun.4 volume.aparut doar primul,momentan.nici mie nu-mi plac fazele de genu',iti dai seama :| de incaruntit,nu-i problema.da' io inebunesc :)) nu mai am rabdare.mi-o placut prea mult cartea asta.si nu pot sa cred ca am ramas asa-n plop,si plopu-n aer,vorba aia :|
    nu.nu am citit "jocurile foamei".si cum am inceput scoala,nici timp de citit n-o sa prea mai am.so...
    chiar..ai terminat cu bine sesiunea? :)
    (spor la citit) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, mi-a trecut cu bine sesiunea. Cu putin noroc, va fi singura sesiune in care nu ma duc la mariri :)

    Sper sa bage astia viteza cu lansarea volumelor urmatoare :)

    A, da, la voi a inceput scoala :( bafta! Lasa ca termini cu toate in cateva luni, dup-aia o sa iti fie mai lejer :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mda.sper si io sa bage viteza :| ca io stau ca pe ace.
    mersi :-< o sa am nevoie.yeah,mai is cateva luni...da-n lunile astea am de tras ca un cal...abia astept sa scap de toata nebunia asta :-< si sper sa si scap cu bine,nu numa' sa scap...

    RăspundețiȘtergere
  7. si da.o sa fie mai lejer.da' pana sa fie lejer,am decizii de luat.si una care ma termina psihic ii alegerea facultatii.nu gasesc niciuna :| simt ca inebunesc ~X(

    RăspundețiȘtergere
  8. Aaaa...nu-mi aminti. Mi-a luat o viata sa imi aleg facultatea. Oricum, bacul e floare la ureche. Ce urmeaza e mai greu :) Nu te stresa, ai incredere in tine, invata si o sa iasa bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. sa le iau pe rand (?) :))
    1. nu cred ca bacu' ii floare la ureche.
    2. nu am cum sa nu ma stresez :| asa-s io de felu' meu...
    3. ce-i aia incredere? :)) daca-n altii nu,in mine...nici asa :|
    si de-nvatat...as putea si mai mult.da' noh...sper si io sa iasa bine :-< da' faculta tot nu stiu cum s-o aleg...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nimeni nu a crezut ca bacul e floare la ureche pana nu a trecut de el. E usor. O sa fii de acord cu mine peste cateva luni.

    De fapt, faza cu increderea se ia invers: daca nu ai in tine, nu poti avea in altii.

    Cu faculta mai ai vreme. Ia-le pe toate la rand, vorbeste cu studenti de-acolo, uita-te peste programa lor si o sa te lamuresti, in mare, cam ce si cum.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi :) animăluțul are toate meritele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Îi total Pongo! Eram curios ce poze o sa ai cu el, când am văzut titlul post-ului. Îi mortal! Eu cred ca asa ceva nici nu există! Şi mă gândesc şi la câte face şi ce fiţe şi figuri are!
    Sărut!

    RăspundețiȘtergere
  13. Na, acuma figuri toti avem, intr-un fel sau altul. El are doar la mancare, ca la altceva nu poate :)
    Da' ii cea mai tare creatura din lume <3

    RăspundețiȘtergere